125 років розвитку Opel заради комфорту: ключові історичні розробки та інноваційні сидіння для моделей бренду
- Новий Opel Frontera отримує інноваційні сидіння Intelli-Seat, що гарантують ергономічне положення тіла.
- Новий Opel Grandland: подальший розвиток завдяки впровадженню сидінь Intelli-Seat Pro з регульованої бокової підтримкою.
- Довгі традиції комфортної посадки від Бренду Opel: сидіння з сертифікацією AGR (Aktion Gesunder Rücken e. V).
- Уроки розвитку: від звичайних лавок-диванів — до високотехнологічних крісел з функцією масажу спини.
Цього року Бренд Opel святкує важливий ювілей — 125 років виробництва автомобілів. Ось вже протягом 125 років Бренд з логотипом-блискавкою робить передові технології доступними для кожного: починаючи від ефективних, ресурсозберігаючих силових агрегатів, продовжуючи витонченим налаштуванням шасі та адаптивною підвіскою, завершуючи найсучаснішими системами допомоги водію, які підвищують безпеку для всіх учасників дорожнього руху.
Серед іншого, для безпеки і комфорту мають важливе значення також і гарні та зручні сидіння. Адже зручні ергономічні сидіння дозволяють водіям розслаблятися під час довгих подорожей. Саме тому Бренд Opel надає великого значення цьому питанню з моменту початку виробництва свого першого автомобіля — Opel Patentmotorwagen System Lutzmann. І сьогодні клієнти можуть відчути всі переваги найновіших розробок в сфері комфорту завдяки сидінням у новинках Бренду — Новому Opel Grandland та Новому Opel Frontera.
Досвід неймовірної зручності: сидіння Intelli-Seats у нових кросовера Бренду — Opel Grandland та Opel Frontera
Новий Opel Frontera та Новий Opel Grandland вражають своїм дизайном, передовими технологіями, численними практичними рішеннями, а також — інноваційними сидіннями. Нещодавно розроблені сидіння Intelli-Seats для водія та переднього пасажира вже пропонуються в сімейному кросовері Opel Frontera. Наприклад, в цих сидіння варто відзначити форму зі спеціальним прорізом посередині, завдяки чому вдається зменшити тиск на куприк у людини. Таким чином, запатентована функція Intelli-Seat забезпечує розслаблений комфорт водіння навіть під час тривалих поїздок по автотрасі. Крім того, підігрів сидінь забезпечує додаткові приємні відчуття в прохолодні дні. Нарешті, сидіння не лише мають розкішне оздоблення та привабливу скульптуру форму, але також є символом екологічності — адже покриття сидінь виконано з повністю екологічно чистих перероблених матеріалів, що відповідає ідеї Opel Greenovation.
Передні сидіння у салоні нового Opel Grandland
Передні сидіння у салоні нового Opel Frontera
В абсолютно новому флагманському кросовері Opel Grandland ергономічні сидіння Intelli-Seat для водія та переднього пасажира вже включені в перелік стандартною комплектації автомобіля. Для тих клієнтів, хто шукає ще більше комфорту, переможець «Золотого керма 2024» також доступний з ергономічним сидінням Intelli-Seat Pro, що мають оздоблення шкірою Nappa та сертифікацію AGR (Aktion Gesunder Brücken e. V.; організація спеціалістів, що проводять «Кампанію за здорову спину»). Бренд Opel додатково вдосконалив ці сидіння, додавши для них нові функції комфорту — наприклад, вперше для кросовера Grandland, сидіння пропонуються з регульованими валиками бокової підтримки. Дві надувні пневматичні камери розміщені в бокових секціях спинки та покращують бокову підтримку, вони можуть регулюватися відповідно до особистих вподобань водія. Крім того, сидіння водія та переднього пасажира пропонують вентиляцію, різні програми масажу спини, а також інші функції комфорту. Таким чином, новітні сидіння Intelli-Seat Pro представляє вершину світу зручних сидінь в портфоліо Бренду Opel з точки зору комфорту та можливостей індивідуального регулювання.
Автомобіль Opel Patentmotorwagen System Lutzmann 1899 року
Комфорт від самого початку історії: автомобіль Lutzmann з м’якою шкіряною лавкою-диваном
Наприкінці 19 століття люди навіть не мріяли про технологічно-складні сидіння в перших автомобілях того часу — адже тоді у центрі уваги була потужність двигуна, а комфорт відігравав другорядну роль. Перші автомобілі за формою свого кузова нагадували карети, а їх сидіння, відповідно, нагадували лавки-дивани. Наприклад, автомобіль Opel Patentmotorwagen System Lutzmann 1899 року не тільки за своєю загальною формою, але й за положенням сидіння був схожий на карету. Звичайно, можливостей будь-якого регулювання положення сидіння тоді не пропонувалось Тож натомість фахівці Бренду Opel зосередились на іншій деталі, яка на той час була великою перевагою з точки зору досягнення оптимального комфорту — багатомісне сидіння було оздоблено шкірою.
Автомобіль Opel 1,8 Litre зразка 1931 року
Через тридцять років, у 1929 році, сидіння автомобіля Opel 4/20 Moonlight Roadster все ще являли собою жорстко зафіксовану лавку-диван. Однак цей диван вже був розташований значно нижче та дозволяв пасажирам витягнути перед собою ноги, завдяки чому посадка вже більше нагадувала посадку в сьогоденних автомобілях. У чотири-дверній моделі та лімузині передні сидіння взагалі можна було розкласти. Наступний крок у розвитку сидінь відбувся з запуском автомобіля Opel 1,8 Litre: відтепер передні сидіння можна було регулювати у поздовжньому напрямку. Фірмові брошури того часу розповідали: «Регульовані передні сидіння схожі на клубні крісла: глибокі та затишні, зі зручними спинками». Нарешті, автомобіль Opel 1,8 Litre Regent запропонував ще одну особливість, яка відображена в тогочасних описах: «широкі, зручні, привабливі передні та задні сидіння; до великого багажника можна дістатися завдяки простому складанню спинку заднього сидіння вперед». Таким чином можна стверджувати — комфорт у поєднанні з практичними перевагами стояв на порядку денному вже у 1931 році.
Регулювання сидіння у салоні Opel 1,8 Litre зразка 1931 року
Автомобіль Opel Kapitän L зразка 1956 року
Такі автокрісла були лише в переліку мрій — унікальні сидіння Opel Kapitän, Opel GT, Opel Monza
Ще з початку 1950-х років сидіння автомобіля Opel Olympia запропонувати можливості налаштування — адже сидіння було закріплено на окремій металевій рамі, що давало змогу його поздовжнього регулювання. А для полегшення посадки задніх пасажирів, спинки передніх сидінь можна було відкинути вперед. Далі, в 1956 році, автомобіль Opel Kapitän L зробив ще один крок в питанні розвитку зручності посадки, запропонувавши ще комфортніші сидіння. Як стверджував тогочасний опис: «Кожне індивідуальне переднє сидіння давало можливість плавно відкинути спинку назад, аж до горизонтального положення; для цього потрібно було просто потягнути важіль і відкинутись назад до бажаного положення». Рейки, по яких ковзали сидіння, були встановлені під невеликим нахилом. Це означало, що висота положення сидіння змінювалася відповідно до поздовжнього регулювання. Крім того, вже тоді було окремо підкреслено важливість зручних сидінь для досягнення безпеки. Відповідно до фірмових описів: «На поворотах водій справді відчуває, наскільки ці сидіння мають правильну форму та яку надійну бокову підтримку вони забезпечують. Результат — додаткова безпека завдяки чіткій посадці та приємне відчуття під час водіння, яке ви більше ніколи не захочете відпустити».
Регулювання положення сидіння водія у салоні Opel Kapitän L
У 1968 році розпочалось серійне виробництво купе Opel GT. Легендарна модель справді сяяла своїм сміливим спортивним стилем — як зовні, так і всередині. Це також знайшло своє втілення і в сидіннях, адже водій та пасажири розташувались у кріслах спортивної форми: вони виділялись розширеними валиками підтримки тіла та значно вдосконаленою зоною підтримки плечей. Також з кінця 1960-х років, усе більше моделей Бренду Opel поступово отримують підголівники — наприклад, Opel Kadett B, Opel Rekord C, Opel Commodore A та Opel Olympia.
Седан Opel Senator A й купе Opel Monza зразка 1978 року
Наступний важливий крок у розвитку сидінь стався у 1978 році. Відповідно до гасла «Комфорт — це функція технології», Бренд Opel запровадив сидіння з можливістю регулювання висоти для різних комплектації автомобілів Opel Monza та Opel Senator. Як стверджував опис у фірмовій брошурі: «Щоб гарантувати кожному водію — незалежно від зросту чи комплекції — можливість оптимального положення тіла та найкращу оглядовість, сидіння водія може плавно регулюватись у поздовжньому напрямку, за кутом нахилу спинки, а в моделі Senator CD ще й додатково можливо регулювати висоту положення крісла».
Сидіння переднього пасажира у салоні Opel Monza зразка 1978 року
Механізм регулювання нахилу сидіння в Opel Monza зразка 1978 року
Новий вимір гнучкості: система сидінь Flex7 в мінівені Opel Zafira
Середина 1990-х років принесла чергові інновації. Наприклад, передні сидіння в седані Opel Omega B пропонували електричні регулювання у якості опції. Крім того, посилені спинки задніх сидінь та бокові надувні подушки (вбудовані в спинки сидінь) зробили важливий внесок у пасивну безпеку. Нарешті, всі три задні сидіння могли комплектуватись три-точковими ременями безпеки та підголівниками (залежно від комплектації).
Варіанти трансформації салону семимісного мінівена Opel Zafira зразка 1999 року
Чверть століття тому, у 1999 році Бренд Opel представив чергову глобально-світову інноваційну систему сидінь, що стала унікальною особливістю мінівену Opel Zafira: йдеться про 7-місний салон Flex7 з надзвичайно широкими можливостями трансформації. Вперше компактний семимісний транспортний засіб можна було настільки швидко (майже миттєво!) перетворити на двомісний фургон з великою площею для завантаження — і все це без необхідності знімати громіздкі сидіння та зберігати їх поза транспортним засобом. Завдяки розумному механізму складання, обидва окремі сидіння третього ряду можна було скласти врівень з підлогою багажника. Після цього можна було скласти подушки сидінь і спинки другого ряду, притиснути їх до сидінь першого ряду й закріпити там. Це перетворило сімейний семимісний мінівен на майже вантажний фургон з корисним об’ємом вантажного відділення до 1700 літрів (VDA). За допомогою такої інновації, Бренд Opel підняв розуміння гнучкості на наступний рівень та продовжив розвиток концепції трансформованого салону до системи сидінь з можливістю регулювання положення крайніх крісел середнього ряду.
Семимісний мінівен Opel Zafira зразка 1999 року
Сидіння, що максимально зручні для спини: по-справжньому ергономічні крісла, що підтверджено сертифікатами AGR ще з 2003 року
Комфортна посадка під час подорожі не тільки покращує самопочуття та безпеку руху, але також є важливим фактором здоров’я спини. Адже по-справжньому правильне сидіння має забезпечити зручну посадку і надійну підтримку спини водія та пасажирів. Саме тому Бренд Opel приділяє цьому максимальну увагу та відіграє власну новаторську роль серед масових автовиробників ось вже більше 20 років. Адже починаючи ще з 2003 року, Бренд Opel став першим автовиробником, який запропонував максимально зручні сидіння з оптимальним розподілом навантаження та підтримкою спини — за що сидіння отримали окрему відзнаку AGR: вперше в історії Бренду! Експерти, які займаються дослідженнями питань здорової посадки, нагородили багатоконтурне водійське сидіння в моделях Opel Vectra та Opel Signum своєю печаткою схвалення.
З цього моменту зручні ергономічні сидіння зі схваленням AGR почали свій шлях до успіху. Наприклад, в 2008 році комфортабельні сидіння було включено в перелік стандартної комплектації автомобіля Opel Insignia. Причому вони пропонували дуже широкий діапазон регулювання: до 65 мм по висоті (з електроприводом) та до 270 мм можливості поздовжнього регулювання — таким чином, сягнувши абсолютно найкращих показників в цих параметрах. Крім того, водійське сидіння преміального класу мало сертифікацію AGR.
Далі, в 2012 році, мінівен Opel Meriva став першим серійним автомобілем, який отримав бажану відзнаку-схвалення AGR за свою загальну ергономічну концепцію салону: двері FlexDoors з кутом відкриття 84 градуси, система FlexSpace з можливістю трансформації ергономічних сидінь (звісно, з сертифікатом AGR), а також вбудоване кріплення FlexFix для перевезення велосипеду.
Згодом Бренд Opel запровадив зручні сидіння в автомобілях компактного класу. Наприклад, вперше ергономічні преміум-сидіння з сертифікатом AGR з’явились на моделі Opel Astra починаючи з 2015 року. Такі сидіння мали не лише багатофункціональне регулювання (за висотою та поздовжнє, за кутом нахилу спинки, а також регулюванням бокової підтримки), але також вони пропонували численні опції для додаткового комфорту: масаж спини, функція вентиляції, пам’ять налаштувань тощо. Крім того, було додано ще один елемент комфорту — відтепер опційно обігрів сидінь був доступний не лише для передніх крісел, але й для задніх пасажирів.
Бренд Opel безупинно вдосконалює сидіння у власних автомобілях, заявки чому отримує відзнаки «Кампанія за здорову спину» (AGR, Aktion Gesunder Rücken e. V.); причому Бренд постійно впроваджує інновації, які роблять посадку ще більш зручною та здоровою для спини, а водіння автомобіля — ще більш спокійним та розслабленим. Найсучаснішим прикладом цього виступає Новий Opel Frontera, що пропонує зручні сидіння Intelli-Seat, а також Новий Opel Grandland з унікальними кріслами Intelli-Seat Pro — максимально комфортні та ергономічними, ніж будь-коли до цього на автомобілях-попередниках.
Звертайтесь до нас для замовлення бажаного автомобіля або обирайте будь-яку модель серед вже наявних на складах в Україні — не зволікайте, щоб зробити найкращий новорічний подарунок собі та своїй спині!